کد خبر: ۷۰۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۴۶۶
دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با اعلام برگزیده‌های این دوره درسالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
 به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با شعار ‌خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری در روز دوشنبه ۲۵بهمن۹۵ درسالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور مدیران، کارشناسان،اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و تبلیغات برگزار شد و برگزیده های این همایش معرفی شدند.

در این مراسم هوشمند سفیدی رئیس دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، محمد حیدری مدیرکل اداره تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فروزفر دبیر هیأت داوران، گیلیان دبیر علمی جشنواره و محمد ماجد کمیسرعالی سازمان جهانی تبلیغات به عنوان سخنران حضور داشتند.

موسسه اعتباری ملل در بخش ویژه جشنواره، شاخه تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی با رأی هیئت داوران به عنوان اثر اول، شایسته دریافت شاهین طلایی و لوح افتخار جشنواره شد.

همچنین روابط عمومی موسسه اعتباری ملل توانست در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری شاخه آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی به عنوان اثر دوم افتخار دریافت شاهین نقره ای و لوح افتخار دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران را داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: