به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان،این مرکز که به نوعی هم مرکز ارتباط
تلفنی ، هم پاسخگویی به سئوالات بیمه ای و هم راهنمای مراجعان بیمه
پارسیان است، با نرم افزارهای به روز و همچنین پرسنل آموزش دیده و حرفه ای
راه اندازی شده و از این پس تمامی کسانی که با بیمه پارسیان تماس می
گیرند با راهنمایی پرسنل این مرکز در سریعترین زمان ممکن به پاسخ خود
خواهند رسید. اویارحسین عضو هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه
پارسیان در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تأکید بر پاسخگویی و راهنمایی
مشتریان و تمام کسانی که در ارتباط با بیمه پارسیان هستند ابراز امیدواری
کرد مسیر پیشرفت و تعالی شرکت با ترکیب فن آوری های جدید و پرسنل آموزش
دیده همچنان ادامه داشته و بیمه پارسیان را همواره در جایگاه یک شرکت حرفه
ای و توانمند در صنعت بیمه کشور حفظ کند.