کد خبر: ۷۰۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۳۸۳
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم،از دوایر ستادی و برخی شعب استان بازدید نمود.
بازدید رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از واحدهای صف و ستاد استان قمبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها که سزاوار مدیر شعب استان قم نیز حضور داشت، عملکرد شعب در زمینه­ی منابع قرض الحسنه جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و نیز میزان مطالبات و معوقات بررسی و در خصوص شناسایی ظرفیت های جدید در حوزه منابع مالی قرض الحسنه و همچنین حفظ و تقویت جایگاه بانک در بازار پولی استان، رهنمودهای لازم به همکاران ارائه گردید.

رئیس هیات مدیره بانک در بازدید از شعب استان، بازاریابی را رکن بی بدیل فعالیتهای یک مجموعه ی پولی و مالی عنوان نموده و ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت کلیه همکاران در این امر مهم، لازمه کسب موفقیت در مقوله ی حساس بازاریابی را در وهله ی نخست، آگاهی کامل کارکنان از امکانات و توانمندیهای گسترده بانک در حوزه های مختلف همچون بانکداری الکترونیک و در گام بعد، اطلاع رسانی روان، صحیح و به هنگام این قابلیتها به آحاد جامعه برشمرد.

وی با مهم توصیف نمودن اصل "مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع" خاطر نشان کرد: ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی به مشتریان شرط لازم اما ناکافی در مقوله ی مشتری مداری است و آنچه موجب کسب توفیق حداکثری در این زمینه می شود، بی تردید گشاده رویی و حسن رفتار با مشتریان است.

رعایت دقیق و کامل بهداشت اعتباری در فرآیند پرداخت تسهیلات، رصد مستمر مطالبات و برنامه ریزی مدون جهت کنترل و کاهش آن، تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف ترسیمی در مقوله ی جذب منابع ( اهداف برنزی، نقره ای، طلایی) و همچنین حفظ و هدایت کلیه فعالیتهای بانک در چارچوب موازین قانونی و دستورالعملهای صادره، از دیگر توصیه ها و رهنمودهای پدرام در بازدید از واحدهای صف و ستاد استان قم بود.

گفتنی است، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر یک روزه به استان قم،علاوه بر حضور در دوایر ستادی استان و شعبه مرکزی (ارم)، از شعب انقلاب، توحید و فلکه جهاد استان نیز بازدید و با تخصیص پاداشهایی به همکاران این شعب، از تلاشها و عملکرد مطلوب آنان قدردانی نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: