کد خبر: ۷۰۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۷
همایش پیاده‌ روی خانوادگی بانک ایران زمین استان کرمان با حضور کارکنان و جمعی از خانواده آنها در محل کوه های صاحب الزمان کرمان برگزار شد.
پیاده روی کارکنان بانک ایران زمین کرمان به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان بانک ایران زمین در استان کرمان برگزارشد. این مراسم پیاده روی با هدف تقویت روحیه ورزش، تلطیف فرهنگ عمومی و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در میان خانواده های کارکنان بانک با حضور تعداد کثیری از خانواده ها در کوه های صاحب الزمان (عج) کرمان برگزار شد.

در این همایش که جمعی از مدیران ارشد بانک نیز همپای کارکنان و خانواده های ایشان حضور داشتند، به قید قرعه هدایایی به تعدادی از خانواده ها اهدا شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: