کد خبر: ۷۰۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۶۱۳
سبزیجات برگدار، نخود، آووکادو و صدف به طور طبیعی سرشار از مس هستند که بدن ما برای رشد طبیعی به آن نیاز دارد.
افسردگی در پی خوردن سالاد همراه غذااضطراب، افسردگی و خستگی می تواند از عوارض جانبی سالادی باشد که همراه با غذا خورده اید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین، به گفته محققان، برخی غذاها و مواد خوراکی طبیعتاً سالم هستند، اما همراه با هم می توانند منجر به بروز برخی علائم مشکل ساز از جمله اضطراب و خستگی شوند. دکتر سوتلانا کوگان، متخصص داخلی در نیویورک، علت آن را وجود بالای مس در برخی مواد خوراکی عنوان می کند.

سبزیجات برگدار، نخود، آووکادو و صدف به طور طبیعی سرشار از مس هستند که بدن ما برای رشد طبیعی به آن نیاز دارد.

دکتر کوگان توصیه می کند بهترین روش درمان مسومیت مس رفتن به سونا است که در نهایت سموم از طریق عرق دفع شوند.

به گفته دکتر کوگان، مصرف بیش از اندازه این مواد خوراکی می تواند فرد را در معرض ریسک بالا قرار دهد و به اصطلاح فرد دچار مسمومیت با مس می شود.

مس علاوه بر کمک به هدایت عصبی به متابولیسم آهن در بدن نیز کمک می کند. کمبود این عنصر می تواند منجر به مشکل در سیستم ایمنی و استخوان ها نظیر کم خونی و پوکی استخوان شود. مصرف بیش از اندازه مس هم می تواند منجر به مشکلاتی نظیر بیماری کلیه و روده شود.

در یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نیز مشخص شد که مصرف بیش از اندازه زیاد مس با تحریک و آغاز ابتلا به بیماری آلزایمر در مغز همراه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: