کد خبر: ۷۰۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۸۸
سخنگوی وزارت امور خارجه از مخالفت وزارت امور خارجه با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا برای شرکت در رقابت های جام جهانی کشتی در ایران خبر داد.
وزارت امور خارجه با حضور تیم کشتی آزاد آمریکا در ایران مخالفت کردبه گزارش خبرداغ، بهرام قاسمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: همانطور که قبلا اعلام کردم این موضوع به کمیته ویژه ای ارجاع شده بود و موضوع در این کمیته مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا به ایران مخالفت شد.
وی افزود: با توجه به سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت جدید آمریکا ، وزارت امور خارجه به ناچار در شرایطی قرار گرفت که با سفر تیم کشتی آمریکا به ایران مخالفت کند. 
به گزارش ایرنا مسابقات جام جهانی کشتی قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در شهر کرمانشاه برگزار شود.
وزارت امور خارجه پیشتر با صدور اطلاعیه ای ، از تشکیل کمیته ای با مشارکت دستگاههای ذیربط برای بررسی موضوع سفر تیم کشتی آزاد آمریکا به ایران خبر داده بود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ترابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
بنظر من راه مقابله ی منطقی با فرد غیر منطقی وسیاستمدار بی تجربه ودیوانه ای مانند ترامپ این تصمیم نبود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
به نظر من بر عکس ما باید هزینه سفر آمرکایی ها رو هم بدیم تا بیان از نزدیک ایران رو ببینند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: