کد خبر: ۷۰۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۵
عضو هیئت مدیره بانک کشاوری گفت: اعطای تسهیلات در بانک کشاورزی متوقف نشده است.
تکذیب عدم پرداخت وام در بانک کشاورزیبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، روح الله خدارحمی گفت : رعایت انضباط مالی و کنترل منابع و مصارف رویکرد عمومی تمامی بانکهاست و بانک کشاورزی نیز از این قاعده کلی مثتثنی نیست اما این روند مانع اعطای تسهیلات نشده است.

وی بانک کشاورزی را بانکی تخصصی با جامعه هدف و الگوی اعتباری خاص توصیف کرد و به صدا و سیما افزود : حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی ، توسعه مکانیزاسیون، گسترش سیستم های ابیاری نوین ، توسعه کشت گلخانه ای و حمایت از پرورش ماهی در قفس در استان های ساحلی از اولویت های بانک کشاورزی است و محدودیتی برای اعطای تسهیلات در این بخش ها وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت : از ابتدای سالجاری روند تشکیل پرونده و بررسی طرح های کشاورزی در این بانک ادامه داشته است و هم اکنون پرونده های متعددی در مرحله بررسی و اعطای تسهیلات است.
خدارحمی افزود : سالانه 350 هزار میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات پیش بینی شده است که تا پایان سال محقق خواهد شد.

وی گفت : در بخش توسعه سیستم های آبیاری نوین 600 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تاکنون 200 میلیارد تومان پرداخت شده است و روند پرداخت ادامه دارد.

خدارحمی خاطرنشان کرد : بخش عمده تسهیلات اعطایی برای طرح های بخش کشاورزی از محل اعتبارات توسعه ملی با نرخ 14 درصد و برای مناطق محروم با نرخ 10.5 درصد پرداخت می شود ، همچنین نرخ تسهیلات اعطایی به بخش مکانیزاسیون 15 درصد است که کشاورزان از ان استقبال می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: