کد خبر: ۷۰۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۰۱
شرکت ایرباس فهرست خرید ایران را به طور رسمی در سایت خود قرار داد.
ثبت فهرست خرید هواپیماهای ایران در سایت ایرباسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، آن‌گونه که در سایت شرکت ایرباس منتشرشده است، ایران 6 مدل از هواپیماهای این شرکت را سفارش داده‌است.

این شش مدل بنا بر اعلام رسمی ایرباس هواپیماهای 320 سئو، 320 نئو، 321 سئو، 200-330  ، 900-330  ، 100-350  هستند و قرار است طبق مفاد قرارداد به تدریج دراختیار ایران قرار بگیرند.

این 6 مدل مجموعا 98 فروند هواپیما هستند که ایران توانست پس از اجرای برجام و صدور مجوز اوفک، قرارداد خرید آن را با ایرباس امضا کند.

ایرباس روز چهارشنبه اعلام کرد "در سال میلادی گذشته سفارش ساخت 731 هواپیما دریافت کرده که قرارداد 321 فروند آن تنها در ماه دسامبر گذشته منعقد شده است. در کنار قرارداد ایران، شرکت ایرباس یک سفارش برای هواپیمای 72 A320neo از شرکت گو ایر هند (India's Go Air) نیز گرفته است. ایرباس همچنین سفارشی برای هواپیمای خانواده 90 A320 از یک مشتری نامشخص که انتظار می رود شرکت فلایناس عربستان سعودی (Saudi carrier flynas) باشد ، ثبت کرده است".

این شرکت هواپیماساز اروپایی یک سفارش هواپیماهای خانواده 42 A320 را که انتظار می رود از طرف بانک کامیونیکیشن فایننشال لیزینگ واقع در شانگهای باشد، ثبت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: