کد خبر: ۶۹۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی در راستای اهداف و سیاست های جدید خود با هدف پشتیبانی مستمر، افزایش رضایتمندی و بالابردن انگیزه در کارکنان این بانک که نهایتا بهبود خدمت رسانی به مشتریان را درپی خواهد داشت، طرح های حمایتی خود را توسط صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی به اجرا درآورده است.
تدوین برنامه های صندوق رفاه بانک کشاورزیبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت جدید حوزه سرمایه انسانی این بانک را با اجرای طرح های حمایتی چون صندوق قرض الحسنه مهر کارکنان بانک کشاورزی، طرح پلکانی پرداخت غرامت فوت، صندوق همیاری و چتر آسایش کارکنان بانک با خدمات طلایی دوران بازنشستگی و طرح های کاربردی دیگر، محقق می سازد.

شایان ذکر است خدمات صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی، تمام کارکنان شاغل، بازنشستگان، ازکارافتادگان، وظیفه بگیران وخانواده همکاران متوفی را در شرایط دشوار زندگی حمایت کرده و همچنین با ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان، می کوشد تا شرایط بهتری برای خدمت رسانی به هموطنان و شکوفایی اقتصادی کشور فراهم کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: