کد خبر: ۶۹۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
تعداد بازدید: ۵۷۱
پیرو درج مطلبی تحت عنوان"تطمیع یک خبرگزاری از سوی بانک سرمایه با پرداخت 285/0000/000 تومانی" در آن پایگاه خبری در تاریخ 11 دیماه 95، بدینوسیله خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به درج جوابیه زیر وفق ماده 23 قانون مطبوعات در آن پایگاه خبری اقدام نمایند.
پیرو انتشار خبری از سوی پایگاه خبری_تحلیل خبرداغ در رابطه با قرارداد بانک سرمایه با یک خبرگزاری، روابط عمومی بانک  سرمایه جوابیه ای را ارسال نموده که متن و تصویر این بیانیه بر اساس رسالت خبری این پایگاه خبری مبنی بر شفاف سازی و انتشار اخبار پاک و فارغ از هر گونه زاویه ذیلاً منتشر می گردد:

جناب آقای احمدی 
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری خبرداغ

با اهداء سلام و عرض ادب
پیرو درج مطلبی تحت عنوان"تطمیع یک خبرگزاری از سوی بانک سرمایه با پرداخت 285/0000/000 تومانی" در آن پایگاه خبری در تاریخ 11 دیماه  95، بدینوسیله خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به درج جوابیه زیر وفق ماده 23 قانون مطبوعات در آن پایگاه خبری اقدام نمایند.

جوابیه

بدینوسیله خبر مندرج در پایگاه خبری خبرداغ در تاریخ 95/10/11  تحت عنوان "تطمیع یک خبرگزاری از سوی بانک سرمایه با پرداخت 285/000/000 تومانی" قویاً تکذیب می گردد.
بی شک آنچه برای مدیران ارشد بانک سرمایه در خصوص خبرگزاری ها و سایتهای وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مطمح نظر بوده، رنکینگ بالای آن ها و اعتبار  و اتقان اخبار مندرج در آن ها می باشد که برای درج فلش بنر بانک می تواند نتایج تبلیغاتی بسیار مثبتی به بار بیاورد، و در حقیقت همین استقلال رأی است که برای مخاطبان ارزش آفرین و محبوبیت زاست، و نه تشبث به اخبار ناصحیح،  غیر دقیق و تأیید نشده که بعضاً از سوی برخی پایگاه های خبری خارج از موازین اخلاقی حرفه ای دنبال می گردد.
فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه، بندگانم را بشارت ده؛  همان ها که سخنان را می شنوند و از بهترینشان پیروی می کنند. (سوره زمر، آیه 18_17)

جوابیه بانک سرمایه به خبر منتشره در پایگاه خبری_تحلیلی خبرداغ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
از سایت شما انتظار دارم فارغ از انگیزه های خاص
به بازتاب صحیح و واقعی حقایق بپردازد
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
اطلاعات موثق نشان اعتبار هر سازمان اطلاع رسان است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: