کد خبر: ۶۹۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
همایش سراسری پیاده روی خانوادگی کارکنان استانی بانک ایران زمین در راستای ترویج ورزش همگانی و حمایت از محیط زیست با حضور تعدادی از مدیران و جمع کثیری از کارکنان و اعضاء خانواده های بزرگ ایران زمین برگزار شد.
همایش پیاده روی خانوادگی بانک ایران زمینبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، این همایش سراسری که در راستای ترویج ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در خانواده ها و کارکنان و ‌تاکید بر تحقق شعار "برای زندگی همین یک زمین را داریم" همزمان در استان های خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، قم و مرکزی، استان های غرب کشور، مازندران، سمنان و استان گلستان برگزار شد.

گفتنی است، بانک ایران زمین به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری همایش‌های پیاده روی و کوهپیمایی به منظور ارتقاء سطح سلامت و ایجاد شادابی درمیان کارکنان می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: