کد خبر: ۶۹۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۸۴۰
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روی مردم مظلومی که برای خرید نان شب محتاج اند شرمنده ایم که عده ای اینگونه با وقاحت حق الناس را بالا می کشند و حس می کنند با لابی های کثیف می توانند از زیر تیغ عدالت بگریزند.
تعلل بانک سرمایه برای شکایت از بدهکار 1000میلیاردی مشکوک است/ عده ای با وقاحت حق الناس را بالا می کشند/ امیدواریم دستگاه قضایی با جدیت ابعاد این مسئله را بررسی نمایدبه گزارش خبرداغ؛ نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اظهارات روز گذشته دادستان تهران پیرامون تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعلل مدیرعامل بانک سرمایه برای شکایت از بدهکار 1000میلیاردی مشکوک است و امیدواریم دستگاه قضایی با جدیت ابعاد این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

خالقی با اشاره به سهم قابل توجه فرهنگیان در بانک سرمایه تاکید کرد: قشر فرهیخته و زحمتکش معلمان با امید به صیانت از پولهایشان به صندوق ذخیره فرهنگیان اعتماد کردند و پذیرفتنی نیست افرادی با حاتم بخشی از اموال معلمان، وام های کلانی را در اختیار افراد معلوم الحال قرار دهند و حاضر به شکایت هم نباشند.

به گزارش ناطقان، این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روی مردم مظلومی که برای خرید نان شب محتاج اند شرمنده ایم که عده ای اینگونه با وقاحت حق الناس را بالا می کشند و حس می کنند با لابی های کثیف می توانند از زیر تیغ عدالت بگریزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: