کد خبر: ۶۹۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۱۸۵
همزمان با سالروز تاسیس پست بانک ایران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی این روز را به کارکنان این بانک ایران، تبریک گفت.
پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این پیام، آمده است:
پست بانک ایران یکی از ثمرات انقلاب اسلامی می باشد، که در اول دی ماه 21 سال پیش و به منظور توسعه و عدالت در ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار ایجاد شده است.
از مهمترین وظایف این بانک، خرده بانکداری و جمع آوری منابع و پس اندازهای خرد در سطح کشور و همچنین تامین مالی و اعطای تسهیلات کوچک به منظور توسعه اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار و روستایی است.
پست بانک با داشتن گسترده ترین شبکه بانکی و بیش از 12 هزار و 500 نقطه تماس در سراسر کشور، به ارائه خدمات پولی و بانکی می پردازد که این امر گامی درجهت تحقق عدالت اجتماعی می باشد.
پست بانک با ارتقای جایگاه خویش به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقش مهمی در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه فناوری و کسب و کارهای نوپای حوزه ICT ایفا می نماید که در نهایت این مهم منجر به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در این بخش خواهد شد.
قطعاً این بانک درمسیر رشد و بالندگی خود همچنان به تلاش وکوشش خستگی ناپذیر همکاران خود نیاز دارد.
ضمن تبریک این روز به همه همکارانم در پست بانک ایران، انتظار دارم خدمت و رضایت‌‌مندی مردم عزیز کشورمان، مخصوصاً در مناطق کم برخوردار و محروم را با بهره برداری از آخرین امکانات و ابزارها ی بانکی، سرلوحه کار خود قرارداده و در شکوفایی و آبادانی ایران عزیز اسلامی، کوشا باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: