کد خبر: ۶۹۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۵
سامانه پاسخگویی بانک قوامین (آوامین) از ابتدای سال جاری تا کنون پاسخگوی بیش از 80 هزار تماس مشتریان بوده است.
پاسخگویی به بیش از 80 هزار تماس در سامانه آوامینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، حمید موفق رئیس اداره روابط عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: مرکز پاسخگویی بانک قوامین از ابتدای آغاز به کار در مجموع به ۱۳۲ هزار تماس مشتریان بانک پاسخ داده است.

وی با بیان اینکه سامانه آوامین با هدف ایجاد بستر اطلاعاتی هوشمند، پویا و مشتری محور راه اندازی شد ، افزود: دستیابی به نظام اطلاع رسانی شفاف مطابق با حقوق ذی نفعان ورسیدن به جایگاه رقابتی پایدار در شبکه بانکی از نگاه مشتری از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه بود.

موفق با اشاره به اتصال سامانه شکایات بانک به مرکز پاسخگویی گفت: تجمیع واحدهای موثر در فرآیند پاسخگویی در این مرکز یکی از برنامه های عملیاتی شده در راستای توسعه مرکز پاسخگویی بانک است و بزودی اقدامات دیگر نیز در این حوزه انجام می شود.

رئیس اداره روابط عمومی قوامین تصریح کرد: سامانه پاسخگوئی آوامین بر اساس سند تحول و نیازهای مشتریان با در اختیار گرفتن ابزارهای نوین ارتباطی تجهیز و توسعه می یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: