کد خبر: ۶۹۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۵
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه سفر 2 روزه خود به استان یزد با سید محمد میرمحمدی استاندار دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با استاندار یزدبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمو می و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این نشست صمیمی، اکبری ضمن تشریح تاریخچه و خدمات بانک بیان داشت : این بانک طی ۹ سال فعالیت خود بالغ بر ۲ میلیون ۳۸۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه پرداخت نموده و گسترش منابع قرض الحسنه به منظور پرداخت وام با کارمزد صفر تا ۴ درصد می تواند زمینه حل بسیاری از آسیب ها و مسائل اجتماعی باشد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران ۹۰درصد منابع قرض الحسنه خود را به پرداخت تسهیلات در زمینه های ازدواج، رفع مایحتاج ضروری، درمان بیماریهای خاص، اشتغالزایی و کارآفرینی اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان تا سال گذشته مبلغ ۳۰ میلیون ریال بود و این بانک به عنوان پیشگام پرداخت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج در شبکه بانکی کشور می باشد .

میرمحمدی استاندار یزد نیز در ادامه بیان داشت : الگوسازی از اقدامات ارزشمند خیرین، تقویت روحیه خیراندیشی و خرد جمعی موثرترین پشتوانه بهبود سلامت اجتماعی هستند.

وی افزود: کشور ما با مردمی خیراندیش و مردم دار توانسته است اعتقادات، ایمان و تلاش خود را برای حفظ استقلال و توسعه این مرزبوم به دنیا معرفی کند و الگویی ارزشمند برای کشورهای در حال توسعه باشد.

استاندار یزد ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای شناسایی و توانمند سازی نیازمندان واقعی جامعه می تواند خدمات شایسته و مطلوبی را ارائه نماید و تمامی مسئولین و خیرین کشور وظیفه دارند با سپرده گذاری در این بانک، به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیشتر برای رفع مایحتاج ضروری نیازمندان کمک نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: