کد خبر: ۶۹۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۷
مدیرعامل بانک قوامین:
مدیرعامل بانک قوامین گفت: شبکه ی پولی و بانکی کشور می تواند با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ بازدهی مورد انتظار در راستای ارتقاء متوازن رفاه در جغرافیای ایران سهم بسزایی داشته باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قوامین،غلامحسن تقی نتاج در جمع مدیران و کارکنان بانک در ایلام با اشاره به نقش موثر بانک ها در توزیع عادلانه ی رفاه در جامعه گفت: حجم منابع بانک قوامین که با اعتماد سهامداران و سپرده گزاران به دست آمده به حدی است که می تواند در توزیع عادلانه رفاه در سطح استان ها و تامین رضایت بیش از پیش مخاطبان سهم بسزایی داشته باشد.

وی به وظیفه ی عموم سازمان های پولی و مالی در توسعه عدالت اجتماعی در سراسر کشور تاکید و تصریح کرد: تجربه نشان داده که با هم سویی و هم راستایی می توان توزیع عادلانه ی بانکی در استان های کشور را عملیاتی کرد.

مدیرعامل بانک قوامین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بانک قوامین یک بانک خود کفاست و همان طور که توانسته فعالیت های درخشانی را در پرونده ی خود رقم بزند می تواند در آینده نیز با هم دلی و به کارگیری نیروهای متخصص و مستعد خود جایگاه بالاتری از جهت سودآوری و عملکرد در وضعیت مالی به دست آورد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید مجدد بر این که پاسخ به اعتماد سپرده گزاران و سهامداران و تامین حقوق ذینفعان مسئولیت برزگی است که به گردن همه کارکنان بانک قوامین است افزود: اولویت بانک قوامین این است که منابع جذب شده در سطح استان ایلام چه در بخش قرض الحسنه و چه سرمایه گزاری در جهت توسعه و آبادانی استان مصرف شود.

دکتر نتاج هم چنین یادآور شد: استان ایلام در صورت داشتن طرح های صنعتی با توجیه اقتصادی جزو استان های اولویت دار برای دریافت تسهیلات بانکی به شمار می رود.

بر پایه ی این گزارش دکتر نتاج در ادامه سفر خود به استان ایلام در جلسه کانون هماهنگی بانک های استان استان نیز حضور یافت.

ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک ها در ارتقاء متوازن رفاه در سطح کشور نتیجه بخش است

ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک ها در ارتقاء متوازن رفاه در سطح کشور نتیجه بخش است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: