کد خبر: ۶۹۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۳۹۲
بانک‌ پاسارگاد در سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، تفاهم‌نامه همکاری با موسسه بیمه صادراتی روسیه (EXIAR) امضاء کرد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین موسسه بیمه صادراتی روسیه EXIAR و بانک پاسارگادبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۵ و پس از دو روز برگزاری نشست‌های مشترک در قالب کمیته‌های مختلف انرژی، صنعت، بانک، تجارت و ... ، در حالی به کار خود پایان داد که ۱۰ تفاهم‌نامه بین کشورهای ایران و روسیه به امضاء رسید.

بر اساس این خبر، طی این سند، با همکاری موسسه (EXIAR) و بانک‌پاسارگاد و تخصیص خط اعتباری، روند واردات از کشور روسیه، جهت واردکنندگان ایرانی تسهیل یافته و ارتباطات بازرگانی این دو کشور افزایش خواهد یافت.

گفتنی است ‌بانک‌پاسارگاد با توجه به عملکرد درخشان خود در صحنه‌های بین‌المللی، مورد توجه موسسات بیمه‌ای و بانکی در سایر کشورها است. از این‌رو با برقراری ارتباط موثر و هدفمند با سایر کشورها، نقش موثری در تسهیل روابط اقتصادی بین‌المللی کشور ایفا می‌کند.

در همین راستا، علاوه بر آنکه صادرکنندگان گرامی به منظور افزایش توان تولید و صادرات خود می‌توانند از تسهیلات ارزی بانک‌پاسارگاد استفاده کنند، واردکنندگان کالا نیز می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات ارزی این بانک، اقلام مورد نیاز خود را اعم از مواد اولیه، تجهیزات و ...، از طریق گشایش اعتبار اسنادی، بروات اسنادی و یا حواله‌ وارد کنند. این بانک‌ آمادگی دارد بر اساس بخشنامه‌های ارزی بانک‌مرکزی انواع نقل و انتقالات ارزی مشتریان را از داخل به خارج و حواله‌های وارده به نفع مشتریان را در اسرع وقت دریافت و در اختیار آنان قرار دهد.

همچنین انواع خدمات ارزی مانند گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی، قبول و معامله اعتبارات اسنادی صادراتی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی، ثبت سفارش بروات اسنادی و ... را به مشتریان گرامی ارایه می‌کند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: