کد خبر: ۶۹۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۷
ساکتان دیروز و منتقدان پرمدعای امروز
این رسانه‌ها هنگامی که در هشت سال دولت احمدی‌نژاد نرخ دلار در بازار آزاد 298.5 درصد افزایش یافت، ساکت بودند.
یک با و دو هوای منتقدان دولت روحانی/آن‌موقع که قیمت دلار 298.5 درصد افزایش یافت چرا ساکت بودید؟
به گزارش خبرداغ،این رسانه‌ها هنگامی که در هشت سال دولت احمدی‌نژاد نرخ دلار در بازار آزاد 298.5 درصد افزایش یافت، ساکت بودند.

 زمانی که احمدی‌نژاد در خرداد 84 به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب شد نرخ دلار 898 تومان بود و هشت سال بعد وقتی حسن روحانی در انتخابات پیروز شد، نرخ دلار 3579 تومان بود و این رسانه‌ها باز هم سخنی نگفتند.

این رسانه ها در سال 91 هنگامی که نرخ دلار ساعتی و حتی گاهی لحظه‌ای بالا می‌رفت و دولت هم جلودار وضعیت نابسامان ارز نبود، سکوت کردند. 

در سال 91 نرخ دلار در ماه شهریور 2323 تومان بود اما یکباره در مهرماه 3135 تومان شد و این رسانه‌ها بازهم از دولت انتقاد نکردند.

وقتی در دوران دولت دهم بسیاری از اقتصاددانان مستقل از فاجعه سقوط ارزش ریال به اعتراض سخن گفتند‌، این رسانه‌ها منتشر نکردند.

زمانی که قیمت تمامی کالاها در بازار براساس رشد ناگهانی دلار سه برابر شد، این رسانه‌ها باز هم سکوت کردند.

اما اینک با گذشت 40 ماه از فعالیت دولت یازدهم در حالی که نرخ ارز از زمان شروع بکار تا امروز 19 درصد افزایش یافته‌، جنجال بپا کرده اند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: