کد خبر: ۶۹۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۷
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا نیاز جدی به جذب بازیکن دارد.
توصیه نقل‌ و انتقالاتی درخشان به پرسپولیسی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 2 هفته مانده تا پایان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر توانست با برتری 2 بر یک مقابل پدیده به صدر جدول این رقابت‌ها بازگردد.

 

در همین خصوص «حمید درخشان» بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی جام نیوز، اظهار داشت: پرسپولیس تا به اینجای فصل خیلی خوب کار کرده است، هر چند با توجه به تعطیلات لیگ، تیم دچار فراز و نشیب‌هایی شد، اما در مجموع نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد بهتری از خود نشان داد.

 

وی ادامه داد: امیدوارم با کم‌شدن تعطیلات ناشی از اردوهای تیم ملی، شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر شود و مطمئن باشید این تیم جایگاهش در صدر جدول را تثبیت خواهد کرد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به جدایی قطعی «نوراللهی» در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: احمد نوراللهی بازیکن بسیار خوبی است که کمک زیادی به استحکام خط میانی پرسپولیس می‌کرد. حالا هم برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم جدا خواهد شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند این خلأ را پر کنند. ناگفته نماند که این جابجایی‌ها اتفاق عجیبی نیست و برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد.

 

درخشان در پایان یادآور شد: امروز همه پرسپولیسی‌ها نگران سلامتی ستاره‌های این تیم هستند. از این رو نقل و انتقالات نیم‌فصل فرصت مناسبی برای تقویت تیم است. بهتر است فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس به گونه‌ای باشد که اتفاقی مثل مصدومیت یک بازیکن از قدرت تیم کم نکند و هیچ نگرانی هم از این بابت به وجود نیاید. تیم پرسپولیس به‌خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به جذب چند بازیکن دارد تا خیال کادر فنی و هواداران برای حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها راحت باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: