کد خبر: ۶۹۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۱۵۶
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در حال حاضر 26 فروند بالگرد هلال احمر در ناوگان هوایی کشور خدمات ارائه می کنند گفت: به پنج فروند بالگرد دیگر نیاز است.
26 فروند بالگرد در اختیار هلال احمربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، مرتضی سلیمی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال کشور در یزد با بیان اینکه بالگردهای موجود متعلق به استان خاصی نیست افزود: تمام بالگردهای هلال احمر به محض وقوع حوادث و سوانح در هر منطقه از کشور به محل حادثه اعزام و اقدامات امداد و نجات و انتقال مصدومان را انجام می دهند. 

به گفته وی آشیانه بالگرد هوایی هلال احمر استان یزد 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی راه اندازی می شود. 

وی در ادامه افزود: 500 پایگاه امداد و نجات به منظور خدمت رسانی به مسافران در جاده های سراسر کشور مستقر هستند، همچنین 60 هزار نجاتگر و امدادگر درجه بندی شده در سازمان امداد و نجات هلال احمر فعالیت دارند. 
 سلیمی خاطر نشان کرد: نیروهای داوطلب تمام تلاش و توان خود را برای امدادرسانی و کمک به ماموریت جمعیت هلال احمر به کار می گیرند. 

در این نشست یکروزه 40 نفر از معاونان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال کشور حضور داشتند و در زمینه مسائل و مشکلات امدادی بحث و تبادل نظر نمودند. 

در استان یزد 10 پایگاه امداد و نجات بین شهری و جاده ای وجود دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: