کد خبر: ۶۹۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۴۲۱
رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین خبر داد:
رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین گفت:هیات مدیره موسسه در تحویل دارایی ها و بدهی ها و تعهدات تعاونی منحله فرشتگان اقدامات سریع به کار خواهند گرفت.
انجام اقدامات سریع در تحویل دارایی و بدهی تعاونی فرشتگان به کاسپینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، فرید ضیاالملکی رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین گفت: موسسه اعتباری کاسپین دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و در مسیر قانون و مقررات بانک مرکزی حرکت می کند . هیات مدیره این موسسه نسبت به تحویل دارایی ها و بدهی ها و تعهدات تعاونی تجمیعی از جمله فرشتگان که یکی ازبزرگترین تعاونی ها در کاسپین می باشد، اقدامات سریع بکار خواهند برد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه موسسه اعتباری کاسپین دارای مجوز فعالیت ازسوی بانک مرکزی است سپرده های مشتریان در امنیت خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: