کد خبر: ۶۹۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۳۱۸

توضیح شرکت متروی تهران درباره فقدان پله برقی در یک ایستگاه/ شهرداری برای احداث مجتمع تجاری برداشته!شرکت متروی تهران درباره یک شکایت مردمی منتشر شده در سرویس مشکلات مردمی درباره برداشتن پله برقی یک ایستگاه مترو در غرب تهران توضیح داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پله برقی، یکی از لوازم اصلی ایستگاه های متروست که عموما دهها متر در زیر زمین سرویس دهی میکند. 
اخیرا شکایتی از یک مخاطب در سرویس مشکلات مردم درباره برداشتن پله برقی ایستگاه متروی استاد معین واقع در غرب تهران منتشر شد که شرکت بهره برداری مترو، جوابیه ای به شرح زیر داده است.

متن جوابیه شرکت بهره برداری مترو
سردبیر محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام
احتراما خواهشمند است در خصوص مطلب مندرج در آن خبرگزاری مورخ 23 آبان 1395 با مضمون: پل عابر پیاده مقابل ایستگاه مترو استاد معین، پاسخ زیر در همان قسمت به چاپ برسد:
با سلام، ضمن تشکر از شما، احتراما به استحضار می رساند مشکل مطرح شده یک بار دیگر در اول آبان سال جاری در آن خبرگزاری وزین منتشر و پاسخ آن به تحریریه ارسال گردید. اما جهت اطلاع این پیام دهنده گرامی، باید گفت که ورودی جنوبی ایستگاه متروی استاد معین، جهت دسترسی به خیابان توسط شرکت پیمانکار در دست حفاری و ساخت است. پل عابر جهت احداث مجتمع تجاری ضلع جنوب خیابان آزادی به وسیله شهرداری منطقه جابجا شده است. با توجه به عملیات عمرانی زیرگذر استاد معین (تقاطع آزادی با خیابان استاد معین) پل عابر مکانیزه (پله برقی) در آینده توسط شهرداری به جلوی خیابان نجارزادگان نزدیکی مترو منتقل خواهد شد.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: