کد خبر: ۶۹۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌گوید هرگونه نقض عهد در برجام باعث می‌شود که کشور ناقض، وجهه بین‌المللی خود را از دست دهد. وی تاکید کرد: در حالی که شرکت‌های بیمه خارجی در حال ورود به ایران هستند تحریم‌ها قابل برگشت نیست.
اظهار نظر طیب نیا درباره بدعهدی در برجامبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،علی طیب‌نیا امروز در نهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه گفت: برجام یک توافق بین‌المللی است و به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و یک توافق دوجانبه نیست که کشور آن را لغو کند.

وی اظهار کرد: برجام به تصویب شورای امنیت هم رسیده و ایران تمام تعهدات خود را به صورت کامل در این زمینه انجام داده است و این موضوع مورد تایید محافل بین‌المللی هم است. انتظار داریم طرف مقابل هم به طور کامل به وظایف و تعهدات خود عمل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: