کد خبر: ۶۹۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۲۰۴
مدیر اتومبیل بیمه ایران گفت: در ایام اربعین در مجموع ۹۵۲ میلیون تومان خسارت به زائران پرداخت شد.
پرداخت خسارت یک میلیاردی به زائران اربعینبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، عباس فراشیانی مدیر اتومبیل بیمه ایران با اعلام این مطلب افزود: دراین ایام علاوه بر اعزام ۱۶ تیم پرداخت خسارت سیار، شعب بیمه ایران در استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کامل انجام شود.

وی گفت: در مجموع در این ایام ۴۳۴ مورد اعلام خسارت مالی شد که تیم‌های پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده، ۹۵۲ میلیون تومان به خسارت‌دیدگان پرداخت کردند.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران افزود: در همین مدت ۱۳۲ مورد اعلام خسارت داشتیم که مقصر، بیمه‌نامه سایر بیمه‌گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: