کد خبر: ۶۹۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
مارگارین که برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی را بعد از یک وقفه ایی یک ساله در پیش دارد، درباره تعدیل سود ۲۲ درصدی توضیح داد و به بورس بازگشت.
به گزارش خبرداغ ، در پی توقف نماد اول آذر مارگارین ، این شرکت اقدام اعلام اولین سود سال مالی آذر 96 به مبلغ 796 ریال کرد که نسبت به سود سال مالی جاری ( 652 ریال ) رشد 22 درصدی را نشان می دهد.

"غمارگ" 36 میلیارد تومانی که برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته را بعد از وقفه ای یک ساله به جریان انداخته، امروز با ارایه توضیحاتی مورد بازگشایی قرار گرفت و با رشد 2.5 درصدی قیمت سهام به 646 تومان رسید.

براساس این گزارش، سیامک ربیعی مدیرعامل مارگارین درباره بودجه 96 ، با ارسال نامه ای به سازمان بورس، توضیحاتی به شرح زیر داده است:


اخباربانک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: