کد خبر: ۶۹۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۱۳
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران از ارزیابی میزان تحقق و پیشرفت اهداف روابط عمومی و بازاریابی استان ها بر اساس استراتژی و برنامه محوری طراحی و تدوین شده برای سال جاری خبر داد.
تاکید بر تحقق اهداف استراتژیک بانک قرض الحسنه مهر ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حیدری با اشاره به اهمیت تدوین استراتژی های تبلیغاتی در تحقق فعالیت های بانک بیان داشت: تعیین ماموریت بانک در حوزه روابط عمومی و بازاریابی در چشم انداز میان مدت و بلند مدت، تعریف ارزش ها، تبیین اهداف جزیی و عملیاتی در راستای اهداف کلی و تکنیک اجرایی کردن آنها در حوزه بازارهای هدف مشتریان از جمله مهمترین دستاوردهای تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی و تبلیغات بوده است.

وی ضمن تشریح اهداف و ماموریت های بانک اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی کشور در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت بانکی به آحاد جامعه می باشد که با استفاده از نیروی های جوان و متخصص به دنبال پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

حیدری با تاکید بر اهمیت تحقق اهداف تبیین شده برای سال ۹۵ گفت: مدیران استان ها و کلیه کارکنان بانک باید در سه ماه باقی مانده از سال تمامی تلاش خود را برای دستیابی به برنامه های تدوین شده داشته باشند.

وی تصریح کرد: ارزیابی استان ها بر اساس میزان رشد و دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه های روابط عمومی و بازاریابی صورت خواهد گرفت و مدیران و کارکنان ساعی در استان های کشور باید برای افزایش سهم بانک از بازارهای هدف تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی افزود: ماموریت این بانک به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی کشور در حوزه قرض الحسنه این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده، حضوری موثر در شبکه بانکی داشته باشد.

وی ادامه داد: اعتبار و خوشنامی به همراه نیروی انسانی متبحر و توانمندی در ارائه خدمات بانکی در حوزه تعهدات، این امکان را برای بانک فراهم می آورد تا در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور با ارتقای سود آوری و تامین منافع تمامی ذینفعان، بتواند نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا نماید.

حیدری تعهد به رعایت اصول مشتری مداری و شفافیت در ارائه خدمات را از جمله مهمترین ارزش های این بانک برشمرد و تاکید کرد: این ارزش ها در برگیرنده اهدافی چون افزایش سهم از بازارهای هدف، کاهش مطالبات معوق، ارتقای سطح خدمات الکترونیکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و افزایش بهره وری کارکنان خواهد بود.

وی روابط عمومی و بازاریابی را حلقه وصل میان همکاران، مشتریان و ذینفعان دانست و گفت: روابط عمومی و شناخت بازار به عنوان زنجیره وصل میان این سه محور به شمار می آید و عاملی مهم برای ارتباط موثر و دوسویه آن ها با یکدیگر و مدیران عالی سازمان می باشد.

رئیس اداره روابط عمومی وبازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: سند راهبردی روابط عمومی و بازاریابی با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامع و اقتضایی، چشم اندازی از فعالیت های آینده بانک را ارائه می دهد که خواهد توانست آمادگی مواجهه با تحولات بانکی را داشته باشد.

وی بیان داشت: به این ترتیب پیش بینی می شود تدوین این برنامه استراتژیک به بهینه سازی عملکرد روابط عمومی در امر بازاریابی و تبلیغات کمک کرده و دستیابی به جایگاهی تاثیر گذار و توانمند را فراهم نماید.

حیدری در پایان افزود: در صورتی که این برنامه به صورت کامل و دقیق از سوی تمام ارکان بانک اجرا شود، آینده روشنی در انتظار بانک قرض الحسنه مهر ایران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: