کد خبر: ۶۹۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۱۷
مدیرعامل بانک ملت گفت: با درخواست‌های سایپا برای افزایش خطوط اعتباری،تامین منابع لازم تسهیلات ارزی،صدور ضمانت نامه‌ها و ال سی، توافق شده و ظرف یک ماه آینده عملیاتی می شود.
بانک ملت با خواسته های مالی سایپا موافقت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، هادی اخلاقی مدیرعامل بانک ملت درخصوص همکاری دوجانبه بانک و صنعت گفت: بخش تولید و به‌طور کلی خودروسازی به‌صورت مشخص تاثیر قابل توجهی در تحریک و ارتقای سطح تولید ناخالص داخلی دارد.

وی گفت: درخواست‌های گروه سایپا درخصوص افزایش خطوط اعتباری، تامین منابع لازم برای ارائه تسهیلات ارزی، ایجاد ظرفیت‌هایی برای صدور ضمانت نامه‌ها و ال سی، مورد توافق قرار گرفته و امید است ظرف یک ماه آینده تمامی توافقات عملیاتی شود.

وی درخصوص شرایط مالی و تولید سایپا گفت:با توجه به ارتقای محسوس ظرفیت‌های سایپا،تمایل به همکاری با این گروه خودروسازی، همواره زیاد است.

مهدی جمالی مدیرعامل سایپا نیز در خصوص افزایش تعاملات بیشتر خودروسازی و صنعت پولی و مالی کشور گفت:خودرو به‌عنوان موتور مولد تولید همواره نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور داشته و سایپا امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته 53.2 درصد افزایش تولید داشته که این مهم بدون کمک سیستم پولی و مالی کشور امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: گروه سایپا با رشد و افزایش تولیدی که امسال داشت، نزدیک به نیم درصد به رشد اقتصاد داخلی کمک کرده و اگر سیستم مالی کشور نگاه ویژه‌ای به خودروسازی داشته باشد، رسیدن به رشد 5 درصدی کشور، دور از دسترس نیست. با رونق و رشد چرخه تولید شرکت سایپا، صنایع دیگر از جمله فولادسازی، نساجی، پلیمر و لاستیک نیز فعال می‌شود و این موضوع می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و رشد تولید ناخالص داخلی شود.

به گفته وی سایپا برای اولین بار درصنعت کشور، اوراق مشارکت 500 میلیارد تومانی عرضه کرده است.

کلاوس براونینگ مدیرعامل انجمن خودرو سازی آلمان و جمعی از مدیران و متخصصین صنعت خودرو و قطعات آلمان با هدف ایجاد و گسترش مناسبات تجاری دو جانبه از خطوط تولید بدنه و مونتاژ تندر90 و ساندرو در شرکت پارس خودرو بازدید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: