کد خبر: ۶۹۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۵۲
مديرعامل بانك صنعت و معدن روش تعامل با بانک‌ها و موسسات خارجی را تشریح کردعلي‌اشرف افخمي، رئيس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: اگر بخواهيم با بانك‌ها و موسسات خارجي گفت‌وگو و تعامل داشته باشيم بايد تمام برنامه‌ها و اهداف خود را بر اساس استانداردهاي روز دنيا منطبق سازيم.

به گزارش خبرداغ به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، افخمي كه در نشست سرپرستي‌ها و روساي شعب اين بانك سخن مي‌گفت افزود: يكي از اين موارد، عملياتي شدن (core banking) است كه الزاما بايد تا 7 ارديبهشت سال آينده در بانك اجرايي شود.

افخمي در ادامه با اشاره به ديدار اخير خود با مديرعامل بانك بی‌پی‌ای فرانس كه با بهره‌مندي از 48 شعبه در استان‌هاي مختلف فرانسه بخش عمده‌اي از تامين مالي صنايع درآن كشور را انجام مي‌دهد، گفت: اين بانك از طريق مشاركت مشتريان كه عمدتا از شركت‌ها هستند به تامين سرمايه خود مي‌پردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: