کد خبر: ۶۹۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۶۰۲
مرضیه حدید چی بانوی مبارزی که زندانی سیاسی رژیم پهلوی تا یکی از موسسین سپاه پاسداران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی طی طریق نمود و تا آخرین لحظه حیات سرباز انقلاب بود.
مرضیه حدید چی (دباغ) یعنی خلوص، مبارز و ثبات قدممحمد صادق مقیمی اسفند آبادی: در آستانه مراسم اربعین حسینی که جهان تشیع در غم و اندوه بود، ایران و جامعه زنان کشور یکی از عناصر مهم و شاخص خود را از دست داد.

مرضیه حدید چی (دباغ) از زنان برجسته مبارز پیش و پس از انقلاب اسلامی که در کارنامه والای خود، زندانی سیاسی در رژیم پهلوی، از موسسین سپاه پاسداران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد بیست و هفتم آبان ماه سال هزار و سیصد نود و پنج دار فانی را وداع گفت.

مراسم روز سوم ایشان در مسجد جامع شهرک غرب در سی ام آبان ماه مصادف با اربعین حسینی با حضور پر شکوه مردم و افراد کشوری و لشگری برگزار شد .

مراسم یادبودی نیز در جمعیت زنان کشور واقع در خیابان شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی خیابان شهید جواد کارگر در ششم آذر ماه برگزار می گردد.
یادش گرامی باد

مرضیه حدید چی (دباغ) یعنی خلوص، مبارز و ثبات قدم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: