کد خبر: ۶۹۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۳۵۸
تيم ملي ايران موفق شد دور رفت بازي‌هاي مقدماتي جام‌جهاني را بدون دريافت گل به پايان ببرد.
به گزارش خبرداغ، اين يك عملكرد درخشان براي تيم ايران است و حالا رقبا حداقل تا فروردين سال آينده بايد براي گلزني به تيم ما منتظر باقي بمانند. اين كلين‌شيت آخر برابر سوريه، در شرايطي به دست آمد كه عليرضا بيرانوند به دليل مصدوميت غايب بود و شايد خيلي‌ها از اين بابت احساس نگراني مي‌كردند. با اين وجود در اين مسابقه فرصت گل خاصي روي دروازه ايران پديد نيامد و حتي سوشا مكاني هم با آن حالش(!) موفق شد دروازه را بسته نگه دارد. با وجود اينكه پژمان منتظري پيش از اين بازي به مرز آمادگي رسيده بود و حتي در مسابقه دوستانه با گينه‌نو هم به ميدان رفت، باز كي‌روش حاضر نشد برابر سوريه زوج موفق خط دفاعي تيمش يعني جلال حسيني و پورعلي‌گنجي را تغيير بدهد.

 

مسابقه روز سه‌شنبه، پانزدهمين بازي رسمي جلال حسيني در مسابقات اين فصل بود. او در 10بازي ليگي به طور كامل براي پرسپوليس به ميدان رفته و 5مسابقه ملي هم داشته است. در مجموع اين 15مسابقه، پرسپوليس و تيم ملي سه گل دريافت كرده‌اند كه نشان مي‌دهد جلال حسيني هر 5بازي يك بار شاهد گل خوردن تيمش بوده است! اين يك آمار خيره‌كننده براي مدافع باهوشي است كه از نظر تجربي در دوران اوج فوتبالش قرار گرفته و در حال حاضر حداكثر سود را به تيم‌هايش مي‌رساند. فقط كاش اين امكان وجود داشت كه جلال حسيني 10سال جوان‌تر بشود و يك دهه ديگر هم قلب خط دفاع تيم ملي را بيمه كند، اما افسوس كه چنين رويايي غيرممكن است!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: