کد خبر: ۶۹۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۳۰۶
با مشارکت بانک ملی ایران و همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه در روستای ظفرآباد چین از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از اخبار بانک، در این مراسم که با حضور مسئولان اداره امور شعب و تعدادی از مسئولان استانی و همچنین اهالی و معتمدین محلی برگزار شد محرابی مدیر کل نوسازی مدارس و زارع‌پور مدیر کل آموزش و پرورش استان از اقدام و مشارکت بانک ملی ایران در احداث این مدرسه تقدیر کردند.

امیری رئیس اداره امور شعب استان در مراسم افتتاح این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه با زیربنای 400 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 5500 میلیون ریال احداث خواهد شد و مبلغ 3500 میلیون ریال از هزینه ساخت این مدرسه توسط بانک ملی ایران تأمین می‌شود.

گفتنی است از سال 1391 تاکنون این بانک در تکمیل و احداث دو باب مدرسه و فضای آموزشی در این استان مشارکت داشته و تکمیل و تجهیز یک باب دبیرستان دیگر نیز بزودی آغاز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: