کد خبر: ۶۹۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۳

دیدار رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیرعامل مپنامحسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تبادل‌نظر، گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه با علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام در این دیدار ضمن بیان تاریخچه بانک بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود خصوصا در سال های اخیر اقدامات شایسته و بسزایی را انجام نموده است.

وی به تشریح سبد محصولات و خدمات بانکی پرداخت و گفت: همکاری های مشترک بانکی در زمینه های اجتماعی و توانمند سازی نیازمندان واقعی، علاوه بر اجر اخروی، به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

محسن پدرام با اشاره به طرح های تسهیلاتی بانک اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند تا با کمک خیرین، نهاد ها و سازمان ها و تجمیع سپرده های خرد، نقش بسزایی در کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد ایفا نماید.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: تا کنون تسهیلات قرض الحسنه زیادی در زمینه های ازدواج جوانان، درمان بیماری های خاص، تامین ودیعه مسکن، اشتغالزایی و تهیه ابزارآلات بنگاه های کوچک و غیره توسط این بانک به افراد واجد شرایط اعطا شده است.

علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا نیز ضمن استقبال از خدمات بانکی و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان و کارگران زحمت کش سازمان ها و نهاد ها می تواند با رفع نیازهای ضروری آنان منجر به ارتقاء کارایی و بهره وری گردد.

وی افزود: تامین معیشت زندگی یکی از دغدغه های مهم آحاد جامعه می باشد و اعطای وامهای بدون سود و بهره نقش بسزایی در رفع این روزمرگی ها ایفا می کند.

در پایان، بر تشکیل جلسات کارشناسی به منظور افزایش تعاملات بانکی میان دو مجموعه و تبیین راهکارهای این همکاری ها در چهارچوب انعقاد تفاهمنامه های حمایتی و اعتبار در حساب جاری، تاکید شد.

شایان ذکر است، در این دیدار میرزایی معاونت مالی و اقتصادی مپنا و حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: