کد خبر: ۶۹۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۳
عضو هیات مدیره بیمه دانا، تعامل و همکاری واحدهای فنی برای تسریع در وصول مطالبات معوق را خواستار شد.
تاکید بر حرکت به سمت افزایش وجوه نقدی و سرمایه گذاری در بیمه دانابه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، اسماعیل مهدوی نیا در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در مشهد با اشاره به تلاش هیات مدیره به خصوص در حوزه ساماندهی بندهای حسابرسی، تکالیف مجمع، مدیریت وجوه نقدی و وصل مطالبات معوق گفت : بر این اساس مقرر شده نقاط ضعف احتمالی بررسی و اصلاح شود تا در پایان سال با مشکلی مواجه نشویم .

وی حرکت به سمت افزایش وجوه نقدی و سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با تلاش و جدیت همه معاونت ها و مدیریت ها مطالبات معوق وصول و به روز شود تا با شفافیت و مدیریت وجوه نقد بتوانیم جایگاه واقعی بیمه دانا را در صنعت بیمه کشور حفظ کنیم .

مهدوی نیا خواستار اصلاح شیوه پرداخت های پرسنلی بر مبنای عملکرد کارکنان شرکت شد و با تاکید مجدد بر وصول مطالبات و افزایش وجوه نقد در اختیار ابراز امیدواری کرد آن طور که شایسته همکاران شرکت است کرامت آنها حفظ شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: