کد خبر: ۶۹۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
با ثبت افزایش سرمایه ۲۵ درصدی ، بانک ملت به سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی رسید و سومین بانک بزرگ بورس شد.
بانک ملت رسمابه گزارش خبرداغ به نقل روابط عمومی بانک ملت در حالی از آذر سال 94  پیگیر افزایش سرمایه 25 درصدی بود که بعد از دریافت مجوز سازمان بورس و برگزاری مجمع فوق العاده 30 تیر ، از محل اندوخته اقدام به افزایش سرمایه از 4 به هزار میلیارد تومانی کرد تا صرف کفایت سرمایه شود.

حال در شرایطی نماد "وبملت" از اواخر تیر بسته است که سرمایه جدید و 5 هزار میلیارد تومانی آن از 28 مهر در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. به این ترتیب بانک ملت بعد از دو بانک صادرات و پاسارگاد، سومین بانک بزرگ بورس از نظر سرمایه اسمی شد.

این بانک با سرمایه 4 هزار میلیارد تومانی، اولین سود سال جاری 501 ریال پیش بینی کرده و باید منتظر اصلاح پیش بینی سود آن هم با سرمایه جدید و توجه به تاکید بانک مرکزی بر ذخیره 3.080 هزار میلیارد تومانی ( که در مجمع سالانه نوبت دوم 8 مهر اعلام شد ) برای سال مالی گذشته و اصلاح صورت های مالی سال جاری ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: