کد خبر: ۶۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
کمیسیون موارد خاص بانک قرض الحسنه مهر ایران تشکیل شد"کمیسیون موارد خاص" بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور رسیدگی بهینه به وضعیت انتصابات و ارتقاء روسا و معاونین صف و ستاد که فاقد تمامی شرایط دستورالعمل اجرایی آئین نامه ارتقاء و انتصاب کارکنان می باشند، تشکیل شد. 
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اساس این گزارش و طی صدور احکامی جداگانه از سوی اکبری مدیرعامل بانک، محسن پدرام رییس هیات مدیره به عنوان رییس ، مجتبی صادقی رییس اداره توسعه سرمایه انسانی به سمت دبیر و عضو وهمچنین امید یونسی رییس اداره حوزه مدیریت به عنوان عضو  کمیسیون موارد خاص کارکنان بانک منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است:
انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال ، تعامل و هماهنگی با سایر اعضاء در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های صادره نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام ورزید.
موفقیت شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام بانک قرض الحسنه مهر ایران را ازخداوند متعال خواهانم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: