کد خبر: ۶۹۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
رئیس اتحادیه گوشت گوساله گفت: در سال های پیش مصرف سرانه گوشت 12 کیلو بود و در حال حاضر 9 تا 9.5 کیلو شده است؛ یعنی مصرف سرانه سه کیلو کمتر شده است.
توان مالی مردم برای خرید گوشت قرمز کاهش یافت/ ادارات از گوشت برزیلی استفاده می‌کنندبه گزارش خبرداغ ، علی خندان‌روی جوان - رئیس اتحادیه گوشت گوساله- در گفت‌وگو با  ایلنا، در رابطه با وضعیت قیمت گوشت گوساله در بازار بیان داشت: قیمت این محصول طی ماه‌های اخیر با ثبات همراه بوده و تغییر خاصی نداشته است. در بازار هیچ کمبودی در تامین این محصول وجود ندارد و عرضه آن نیز مناسب است.

او افزود: قدرت خرید مردم کم شده است به طوری که تا سال‌های پیش مصرف سرانه گوشت 12 تا 12.5 کیلو بود و الان 9 تا 9.5 کیلو شده است یعنی سه کیلو مصرف سرانه کمتر شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوساله در ادامه تاکید کرد: عرضه گوشت آن قدر زیاد است که دام بر روی دست دامداران و گوشت بر روی دست قصاب‌ها مانده است.

خندان روی جوان در پاسخ به این سوال که در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله چقدر است بیان داشت:  گوشت گوساله بدون مخلوط در دست مشتری 35 هزار تومان است.

او در ادامه گفت: گوشت گوساله از برزیل وارد کشور می شود و  اداره‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها از این گوشت استفاده می‌کنند، بنا بر این کمبود گوشت نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: