کد خبر: ۶۸۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۰
خدمات‌دهی سامانه «محب» بانک ملت به ۴۴۲ موسسه و سازمان در کشورتعداد سازمان‌های استفاده‌کننده از خدمات سامانه مدیریت حساب‌های بانکی بانک ملت (محب)، تا پایان شهریور سال جاری به ۴۴۲ موسسه و سازمان افزایش یافت. 
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، تعداد این سازمان‌ها در پایان سال گذشته، ۴۱۳ موسسه و در پایان سال ۹۳ تعداد ۳۵۷ موسسه بوده است. براساس این گزارش، سامانه «محب» بانک ملت به‌عنوان نمونه کاملی ازOffice Banking درصدد است که مشتریان حقوقی همچون مشتریان حقیقی بتوانند بسیاری از خدمات متنوع بانکی و اختصاصی شرکت‌ها را در دفتر کار خود دریافت کنند. بر این اساس، مدیریت وجوه (شناسایی واریزی‌ها و برداشت‌ها)، انجام انواع حواله و انتقال وجوه به‌صورت موردی، گروهی، نسبتی(درصدی از وجوه) یا مکانیزه، مدیریت انواع چک(گزارش براساس وضعیت چک‌ها، تحریر، تایید، خدمات کلرینگ و...)، انواع گزارش‌های صورت‌حساب و مانده حساب‌ها به‌صورت تجمیعی، تفکیکی و شماتیکی در سطوح کاربران مدیریتی و عملیاتی از جمله خدمات قابل ارائه از طریق سامانه محب بانک ملت است. در عین حال، عدم محدودیت در تعداد تراکنش‌های صورت‌حساب، امکان ارائه وب سرویس‌های مختلف (فراخوانی اطلاعات از طریق اتصال سیستم مالی شرکت به سامانه محب)، به هنگام و آنی بودن گزارش‌ها، شناسایی عاملان درآمدی و سهم درصد هر عامل از درآمد کل شرکت، برخی از ویژگی‌های مهم سامانه محب به شمار می‌روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: