کد خبر: ۶۸۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۵۷
جوادی گفت: دومین کنگره نفت و نیرو بستر لازم برای تعامل بین بخش خصوصی و دولتی را فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند گامی بلند در راستای توسعه اقتصاد کشور باشد.
دومین کنگره نفت و نیرو گامی در جهت تعامل دولت و بخش خصوصیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرنگار اقتصادی ایلنا، رکن‌الدین جوادی-رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره نفت و نیرو- با اشاره به اینکه این کنگره فرصتی برای تبادل نظر و ارائه راهکارهای جدید برای شتاب‌بخشی به توسعه انرژی کشور به شمار می‌آید، گفت: هدف این کنگره فراهم کردن زمینه جهت تعامل بین مدیران دولتی ، خصوصی و فعالان بخش اقتصادی است.

وی افزود: در این کنگره 11 سخنران بین المللی در حوزه نفت و نیرو و 21 سخنران ایرانی دیدگاه خود را ارائه خواهند کرد.

جوادی تاکید کرد: کنگره امسال پس از اجرایی شدن برجام برگزاری می شود و با توجه به ضرورت کشور بر توسعه در پساتحریم و نگاه‌ها و فرصت‌ها امسال در توسعه تمرکز داریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کنگره سال جاری بسترهای لازم را برای همکاری بین بخش خصوصی و دولتی فراهم کند.

جوادی یادآور شد: دستاورد این کنگره می‌تواند گام بلندی برای توسعه خودکفایی و بالندگی اقتصاد کشور باشد.

گفتنی است دومین کنگره راهبردی نفت و نیرو با حضور وزیر نفت، وزیر نیرو و اسحاق جهانگیری-معاون اول رئیس جمهور- آغاز به کار کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: