کد خبر: ۶۸۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۵۰۸
هفت راهبرد بیمه ملت اعلام شدمدیرعامل بیمه ملت در پیامی خطاب به مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه ملت، هفت محور راهبردی شرکت را تشریح کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، ابراهیم‌پور گفت: بیمه ملت، شرکتی است با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی همچون توانگری مالی سرآمد، بهره‌مندی از بستر فناوری اطلاعات پیشرو، تنوع محصولات بیمه‌ای، مدیران، کارشناسان و کارکنان حرفه‌ای و نمایندگان آگاه و متخصص.وی پذیرش ریسک توسعه پورتفوی بیمه‌ای متناسب با سرمایه و توانگری مالی شرکت، برقراری حاکمیت شرکتی و حفظ حقوق تمامی ذی‌نفعان شرکت از جمله سهامداران خرد، توسعه و ارتقای شبکه فروش، حفظ و ارتقای سرمایه‌های انسانی، توجه خاص به نیازهای مشتریان از طریق ارائه خدمات مناسب بیمه‌ای، حفظ توانگری مالی شرکت در سطح یک و بالاتر از 200 درصد با محوریت عملیات بیمه‌گری و رعایت بهداشت حقوقی و وصول مطالبات شرکت را هفت راهبرد بیمه ملت اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: