کد خبر: ۶۸۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۵۷۳
در جدیدترین آمار کیفیت تولید خودروهای داخلی تنها دو خودرو کیا سراتو و آریو تولید بن رو نسبت به مردادماه تغییر کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 41 مدل خودرو در ایران تولید می‌شود که از این بین تنها کیفیت تولید دو مدل دستگاه در شهریورماه نسبت به ماه گذشته شاهد تغییر بوده است.

این دو مدل دستگاه خودرو که شاهد تغییر کیفیت تولید بوده‌اند، یکی روند صعودی کیفیت و دیگری روند نزولی کیفیت را برای خود انتخاب کرده‌اند که با توجه به آمار منتشر شده کیا سراتو رشد کیفیت و آریو نزول کیفیت را در طی تولید شهریورماه به ثبت رسانده‌اند.

در شهریورماه سالجاری 56 هزار و 943 خودرو سبک در کشور تولید شده که 93 درصد از حجم تولید در 35 مدل خودرو، سواری و 7 درصد از حجم تولیدات در 6 مدل در گروه وانت بوده است.

در خانواده وانت‌ها بیشترین میزان تولید مربوط به وانت نیسان دوگانه سوز و کمترین میزان تولید مربوط به وانت تندر است، این آمار در خانواده سواری بیشترین تولید به نام پژو 206 و کمترین میزان به نام H330 به ثبت رسیده است.

در خانواده وانت که تمام آن‌ها قیمت کمتر از 50 میلیون تومان را دارند، وانت تندر دارای 3 ستاره و وانت نیسان دوگانه سوز تک ستاره است.

اما در خانواده سواری با قیمت بیش از 100 میلیون تومان نیومزدا 3 و گرند ویتارا قرار دارند که هر دو محصول کیفیت سه ستاره را از آن خود کرده‌اند.

در رده بعدی قیمت گذاری خودرو دو محصول کیا سراتو و تیگو 5 دارای کیفیت سه ستاره و جک اس 5 دارای کیفیت دو ستاره است.

اما در رده قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان هیچ کدام از خودروها نتوانستند کیفیت سه ستاره را از آن خود کنند و این در حالی است که در رده قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان تمام محصولات که تیبا و پراید است کیفیت تک ستاره را از آن خود کرده‌اند.

اما در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای تندر 90 اتوماتیک، پارس تندر، تندر90 و رانا توانسته‌اند که کیفیت سه ستاره را از آن خود کنند.

سراتوصعود کرد، آریو افتاد/ ارزان قیمت‌ها تک ستاره ماندند

سراتوصعود کرد، آریو افتاد/ ارزان قیمت‌ها تک ستاره ماندند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: