کد خبر: ۶۸۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹
تعداد بازدید: ۵۷۳

شیر دادن مادر به کودک از سینه در بسیاری کشورهای دنیا در اماکن عمومی انجام نمی‌شود و حتی در آمریکا هم یک اقدام بحث‌برانگیز است، اما خانم اونور برا کونرادسدوتیر، از اعضای حزب مستقل پارلمان ایسلند آن را « طبیعی ترین کار در دنیا» می‌داند.

این نماینده پارلمان ایسلند درباره این کار خود توضیح داده که «دخترم گرسنه بود و من قرار نبود که سخنرانی کنم، اما ناگهان یک عضو پارلمان به لایحه‌ای اشاره کرد که من آن را از سوی کمیته امور قضایی پیشنهاد داده بودم و باید به آن پاسخ می دادم، بنابراین یا مجبور بودم دخترم را از خودم جدا کنم و که در آن صورت شروع به گریه می کرد یا اینکه او را با خودم میبردم که فکر کردم گزینه دوم موجب سر و صدای کمتری در آنجا می‌شد.»

خانم کونرادسدوتیر می گوید دخترش را که ۶ هفته است به دنیا آمده، همیشه با خود به پارلمان می‌آورد و اعضای پارلمان به او عادت کرده اند. او می‌گوید دخترش معمولا خیلی آرام است و معمولا می‌خوابد، بنابراین تاکنون مشکلی پیش نیامده است.

64564566

ایسلند از کشورهای پیشرو در برابری زنان و مردان است و اولین کشوری است که یک رئیس جمهوری زن داشته است. با این حال اقدام خانم کونرادسدوتیر در ایسلند هم بی‌سابقه بوده و واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: