کد خبر: ۶۸۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۴۶۳
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشورمان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی موجب بارشهای باران و برف در نیمه شمالی کشور خواهد شد.
ورود سامانه بارشی به نیمه شمالی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: تا اواخر وقت امروز جمعه شاهد افزایش دما و وزش باد شدید در استانهای ساحلی خزر، گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل خواهیم بود.

وی سایر نقاط کشور را دارای جوی آرام دانست و افزود: تنها برخی نقاط استان کرمان تا اواخر وقت امشب دچار بارشهای پراکنده باران و رعد و برق خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: سامانه بارشی فردا شنبه از شمال غرب وارد کشورمان خواهد شد و نیمه شمالی کشور را تا اواسط هفته تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وظیفه تصریح کرد:  این سامانه بارشی که تا روز دوشنبه مهمان کشورمان خواهد بود، موجب بارشهای باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در استانهای ساحلی خزر، مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل خواهد شد.

وی ادامه داد: دریای خزر نیز  در روزهای شنبه تا دوشنبه مواج خواهد بود و شدت بارشها در سه روز آینده در شمال آذربایجانها، مازندران، گیلان، غرب گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در روزهای یکشنبه و دوشنبه با تقویت جریانات سرد شمالی ناشی از ورود سامانه بارشی شاهد بارش برف در ارتفاعات گیلان، مازندران و اردبیل باشیم.

وظیفه تصریح کرد: این سامانه بر روی نوار شمالی کشور، تاثیر بسزایی خواهد داشت و موجب بروز آبگرفتگی و سیلاب در برخی معابر استانهای شمالی همچون مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل خواهد شد که امیدواریم مسئولان به هشدارهای لازم توجه کنند.

وی درباره وضعیت جوی تهران نیز اظهار کرد: دمای هوای تهران در حال حاضر 27 درجه بالای صفر است که در روزهای آینده تغییر محسوسی را شاهد نخواهیم بود و سامانه بارشی که وارد کشور خواهد شد تنها موجب کاهش دو درجه‌ای دما در تهران خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: