کد خبر: ۶۸۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۹۱
افزایش ابر و بارش پراکنده برای مناطقی از شمال و مرکز کشورمان پیش‌بینی شده است.
بارش پراکنده در مناطقی از کشور در تاسوعا و عاشورابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم ، طی امروز و فردا در مناطقی از شمال، شمال غرب و مرکز کشور، افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

برپایه این گزارش، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه 95/7/21 در استان های ساحلی دریای خزر در برخی ساعات، بارش پراکنده، رعدوبرق، وزش باد و در دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر را پیش بینی کرد.

و ی افزود: طی این مدت در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط یزد و ارتفاعات استان اصفهان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد، در ارتفاعات کرمان و فارس افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

این مسئول، در روز عاشورا برای اردبیل، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات آذربایجان شرقی و ارتفاعات خراسان رضوی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وظیفه خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس نیز مواج است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: