کد خبر: ۶۸۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۸۷۸
جوان معتادی که در اقدامی جنایت آمیز مادر و برادر خود را در شوش خوزستان به آتش کشیده بود توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ ،جوانی معتاد در کوی ابوذر غفاری( عمله تیمور ) شوش شنبه شب، مادر و برادر خود را در حالیکه خواب بودند با بنزین به آتش کشید. 


در این حادثه مادر خانواده با 63 سن دچار 100 درصد سوختگی شده و جان باخت و فرزند 35 ساله وی نیز با 30 درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شد. 


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این آتش سوزی به طور عمدی از سوی فرد مذکور صورت گرفته اظهارکرد: مادر این خانواده بر اثر شدت سوختگی جان باخت. 


مصطفی نظری افزود: عامل این آتش سوزی که مردی 38 ساله و معتاد به مواد مخدر است دستگیر شده و تحت بازجویی است تا ابعاد این جنایت به درستی روشن شود. 
وی اظهار کرد: در این آتش سوزی عمدی بخشی از وسایل و لوازم خانه سوخته است. 


یک مقام آگاه در شهرستان شوش گفت:عامل این جنایت که به شیشه و هروئین اعتیاد داشته و سابقه شرارت و درگیری نیز دارد در بازجویی اولیه دلیل این اقدام را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است. 

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: