کد خبر: ۶۸۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۷۳۷
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار ۴۰۰۰ متری کالا در شور آباد خبر داد.
حریق گسترده انبار کالا در شورآبادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار کالا در ساعت ۲۲:۰۸ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه را به همراه چندین تانکر آب و خودروی فوماتیک به محل حادثه واقع در شور آباد اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه این انبار در خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران قرار داشت، افزود: عوامل آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی در محل حاضر شده و پس از حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک انبار ۴۰۰۰ متری نگهداری از لوازم خانگی رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به انبارها و سوله های مجاور است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار کامل حریق شده و پس از آن نیز شعله‌های آتش در این انبار را به طور کامل مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت خاطرنشان کرد: خسارت ناشی از این حادثه نیز بالا بود.

ملکی با اشاره به بررسی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی گفت: عوامل آتش‌نشانی تهران پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۶:۲۰ به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: