کد خبر: ۶۸۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۴۷۶
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: افتخار می کنم که تنها گلزن بازی ازبکستان،سیدجلال حسینی از تیم پرسپولیس بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که می بینید تمرینات ما برای عموم باز است. امروز هم دو جلسه تمرین داشتیم و  از تمرینات راضی بودیم.

وی درباره بازی ایران و کره گفت: همه دلم مان می خواهد تیم ملی در این بازی به برتری برسد. همه تیم ها به جز ما کمی افول کردند مثل ژاپن، کره و عربستان به همین دلیل خیلی خوشبین هستیم که در این بازی تیم ملی به برتری برسد.

به گزارش کاپ،،سرمربی پرسپولیس درباره بازی معروف ایران و کره با سرمربیگری او که 4بر3 به پایان رسید اذعان داشت: نمی خواهم به سال های قبل برگردم و نسل ها را مقایسه  کنم اما واقعیت این است که آن زمان بهترین نسل تاریخ فوتبال کره وجود داشت. آنها آن موقع رسما چهارمین تیم دنیا بودند و یکی از بهترین بازی های تاریخ قاره آسیا همان دیدار بود. واقعا مسابقه فوق العاده ای بود و تیم چهارم دنیا را بردیم. ما آن زمان در رنکینگ فیفا تیم پانزدهم بودیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی تیم ملی با ازبکستان بیان داشت: نمی خواهم تک تک نظر بدهم چون نمی دانم سرمربی از آنها چه می خواسته است اما افتخار می کنم که تنها گلزن بازی ازبکستان،سیدجلال حسینی از تیم پرسپولیس بود.

 برانکو درباره 5 نماینده پرسپولیس در تیم ملی در مقابل بی نماینده بودن استقلال در بازی ازبکستان اذعان داشت: این مساله چندان مهم نیست. مهم این است که بازیکنان لیگ ایران در آنجا برتری خود را نشان دادند. احسان حاج صفی را هم اضافه کنید، آندو تیموریان در ادامه به بازی آمد آنها بار بازی را به دوش کشیدند. این نشان دهنده آن است که چقدر لیگ مهم است و باید به آن اهمیت داد. متاسفانه برخی صحبت های من راجع به مربیان ایرانی و کروات به درستی پوشش داده نشد.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال تغییر در بازی مقابل نفت به دلیل خستگی ملی پوشان گفت: باید ببینم وقتی برگشتند شرایط شان چگونه است. برنامه آنها متفاوت است و امکان دارد که خسته باشند. بعد از بازی با کره 4 روز برای ریکاوری فرصت دارند و امیدوارم خوب تمرین کرده باشند و زود به فرم اصلی شان برگردند.

وی درباره جنگ روانی کره ای ها علیه ایران عنوان کرد: شاید کسی که درباره بد بودن ایران صحبت کرده در یک گهواره طلایی بزرگ شده است. این صحبت های کره ای ها نشان می دهد که ترسیده اند. من حرف های آنها را تایید نمی کنم.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که ورزشگاه می رود یا خیر گفت: به ورزشگاه نمی روم اما از طریق تلویزیون بازی را حتما تماشا می کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: