کد خبر: ۶۸۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۵۱۷
با نگاهی به میانگین سنی بازیکنان دو قطب فوتبال آسیا مشخص می شود که ایران با تیمی جوان تر در جدال حساس روز سه شنبه به مصاف رقیب سنتی اش خواهد رفت.
به گزارش خبرداغ ،ایران با میانگین سنی 26.5 سال میزبان کره خواهد بوددر حالی که مهمان سرشناس روز سه شنبه با میانگین سنی 26.9 سال در این دوره از رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبایش رفته است.


با این شرایط کارلوس کی روش با تیمی جوان تر از کره به دنبال یک نتیجه خوب و برد شیرین دیگر است. جوان ترین بازیکن ایران سعید عزت الهی قلمداد می شود که به تازگی وارد بیستمین سال زندگی اش شده است. نکته جالب تر این که در فهرست ایران برای بازی روز چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 حضور 5 بازیکن زیر 23 سال است در حالی که کره اصلا بازیکنی با این شرایط سنی ندارد.


لی جائه سونگ با 24 سال سن جوان ترین کره ای محسوب می شود که قرار است مقابل ایران به میدان برود و مابقی بازیکنان این تیم سنی بالاتر دارند اما با وجود نداشتن بازیکن مسن، تنها 4 ماه از ایران پیرتر هستند. سیدجلال حسینی با 34 سال سن و کواک تائه هوی با 35 سال سن پیرترین بازیکنان دو تیم در مصاف سه شنبه خواهند بود.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: