کد خبر: ۶۸۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۵۷۱
جلوی کره هم دروازه ایران را بسته نگه می داریم؛
دروازه بان و مدافعان تیم ملی قول و قرار جدیدی با هم گذاشته اند تا بتوانند در چهارمین بازی متوالی دروازه شان را بسته نگه دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم ملی ایران در سه بازی گذشته برابر قطر، چین و کره جنوبی در بخش دفاعی عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و گلی نخورده است.

 

علیرضا بیرانوند که نقش مهمی در بسته نگه داشتن سه بازی گذشته تیم ملی داشته، به اتفاق سید جلال حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در حاشیه تمرین روز گذشته تیم ملی عهد بستند جلوی کره جنوبی هم گلی دریافت نکنند.

 

جالب آن که هر سه بازیکن سابقه بازی در نفت تهران را در کارنامه داشته و توانسته اند همراه رامین رضاییان، میلاد محمدی و احسان حاج صفی بهترین خط دفاعی گروه A مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را تاکنون از آن خود کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: