کد خبر: ۶۸۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۵۹۵
بر اساس آ‌مار تجارت خارجی، طی 6 ماه اخیر 25 میلیون دلار لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق گمرکات به کشور وارد شده است.
آمار واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: بر اساس آمار تجاری گمرک در 6 ماه نخست سال جاری بالغ بر 24 میلیون و 785 هزار دلار فرآورده‌های زیبایی، آرایشی، بهداشتی و  عطریات وارد کشور شده است.

بر اساس این آمارها فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در دسته‌بندی‌های متفاوت قرار می‌گیرد و طبق این گزارش در بخش عطریات و ادوتوالت‌ها 2 میلیون و 550 هزار دلار معادل 79 میلیارد ریال، همچنین فرآورده‌های زیبایی و آرایشی 14 میلیون و 519 هزار دلار معادل 448 میلیارد ریال وارد کشور شده است.

بر اساس این گزارش، بالغ بر 7 میلیون و 715 هزار دلار نیز فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی معطر و خوشبو وارد کشور شده است. عمده واردات این محصولات از کشورهای فرانسه، سوییس، لهستان، ترکیه، اسپانیا، امارات و ایتالیا است.

طبق آمارهای بین‌المللی ایران در شمار 10 کشور اول مصرف‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی قلمداد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: