کد خبر: ۶۸۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۲۸۰
لاریجانی در جمع خبرنگاران؛
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه در مجلس، بررسی‌های لازم انجام خواهد شد تا جایگاه استان کهکیلویه و بویراحمد ارتقاء یابد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان کهکیلویه و بویراحمد سفر کرده است، در بدو ورود خود به شهرستان یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: از حضور در استان کهکیلویه و بویراحمد خرسندم و هدف از این سفر حضور در کنگره شهدای این استان و دیدار با مردم استان کهکیلویه و بویراحمد و بررسی مسائل استانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کهکیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مهم کشور است که از ذخایر معدنی خوبی برخوردار است که باید بیشتر در این زمینه فعالیت شود.

لاریجانی افزود: با همکاری نمایندگان این استان در مجلس و مسئولان اجرایی مسائل این استان را از نزدیک بررسی خواهیم کرد تا در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه در مجلس زمینه ارتقاء جایگاه استان کهکیلویه و بویراحمد فراهم شود.

گفتنی است لاریجانی در بدو ورود خود به استان کهکیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

لازم به ذکر است عدل هاشمی‌پور، زارعی و تاجگردون نمایندگان استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس و وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس در این سفر دکتر لاریجانی را همراهی می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: